Forum www.tyskapostapokalipsa.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Twilight Imperium
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Odpowiedz do tematu    Forum www.tyskapostapokalipsa.fora.pl Strona Główna » Planszówki Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Twilight Imperium
Autor Wiadomość
Avraxis
Zbir



Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Karty akcji z pierwszego dodatku:

Advanced Reinforcements
Zagraj jako akcja.
Dostajesz 2 Ground Force lub 1 Shock Troop na jednej ze swoich planet.

Alien Technology
Zagraj jako akcja.
Za 4 Trade Goods dostajesz jedną technologię, której wymagania spełniasz. Tego kosztu nie można zredukować.

Bribery
Zagraj zaraz po tym, jak wszyscy gracze zagłosowali w głosowaniu.
Możesz wydać dowolną liczbę Trade Goods i dostajesz tyle dodatkowych głosów.

Communications Breakdown
Zagraj zaraz przed bitwą, w której bierzesz udział.
Żaden gracz nie może zagrywać kart akcji w ciągu tej bitwy (oprócz Sabotażu).

Courageous to the End
Zagraj zaraz po stracie statku.
Rzuć dwoma kostkami. Za każdy rzut równy wartości bojowej swojego statku lub większy, przeciwnik otrzymuje trafienie.

Direct Hit
Zagraj zaraz po uszkodzeniu statku w bitwie, w której uczestniczysz.
Zniszcz uszkodzony statek przeciwnika.

Equipment Sabotage
Zagraj jako akcja.
Zniszcz do dwóch PDSów na wybranej planecie.

Enhanced Armor
Zagraj jako akcja.
Do końca rundy twoje Cruisery dostają "sustain damage" (pierwsze trafienie je psuje, nie niszczy).

Experimental Weaponry
Zagraj zaraz przed dowolną rundą bitwy.
Do końca tej rundy trafienia z twoich Dreadnoughtów i Słońc nie mogą być przydzielone Fighterom (chyba, że we flocie przeciwnika są tylko Fightery).

Faulty Targeting System
Zagraj w każdej chwili.
Skontruj kartę akcji Minelayers lub usuń jeden żetom min z planszy lub przeciwnik przerzuca jeden rzut z PDSa.

First Strike
Zagraj zaraz po fazie strategii.
Możesz zagrać swoją pierwszą akcję przed graczem z najmniejszym numerem na strategii. Potem kolejność jest taka, jak powinna.

Flanking Tactic
Zagraj zaraz przed bitwą, w której bierzesz udział.
Przeciwnik nie może uciec z tej bitwy, nawet jeśli pozwala mu na to umiejętność lub karta akcji.

Flawless Strategy
Zagraj jako akcja.
Zagraj primary ability jednej ze strategii, która nie została przez nikogo wybrana. Pozostali gracze mogą potem zagrać secondary ability tej strategii.
Jeśli gra 4 lub 8 graczy, wyrzuć tę kartę i pociągnij nową.

Friendly Fire
Zagraj zaraz przed bitwą, w której uczestniczysz.
Jeśli przeciwnik ma więcej Fighterów niż innych statków w tym systemie, traci połowę Fighterów (zaokrąglane w dół).

Master of Fate
Zagraj przed Status Phase, zanim ktokolwiek pociągnie kartę akcji.
Pociągnij tyle kart akcji, ilu jest graczy i rozdaj po jednej każdemu z graczy. Każdy dostaje o jedną kartę mniej w tym Status Phase.

Military Foresight
Zagraj po stracie statku w bitwie.
Umieść zniszczony statek na tej karcie. Na początku Status Phase umieść ten statek za darmo na jednym ze swoich Space Docków i wyrzuć tę kartę. Jeśli nie masz żadnego Space Docku w Status Phase, tracisz statek.

Ruinous Tarrifs
Wybrany gracz, z którym masz kontrakt handlowy daje ci połowę swoich Trade Goods (zaokrąglane w górę).
Zagraj zaraz po tym, jak ten gracz dostanie Trade Goods za swoje kontrakty handlowe.

Rule by Terror
Zagraj zaraz przed bitwą, w której bierzesz udział.
Jeśli masz Słońce lub 2 Dreadnoughty w tym systemie, przeciwnik musi się natychmiast wycofać lub stracić dwa statki.

Strategic Planning
Zagraj podczas fazy strategii.
Do końca tej rundy nie musisz płacić żetonu ze Strategy Allocation za używanie secondary ability kart strategii.

Surprise Assault
Zagraj po aktywacji systemu, w którym masz Space Dock blokowany przez przeciwnika.
Zaraz po (ewentualnym) ruchu do aktywowanego systemu możesz budować w blokowanym Space Docku w tym systemie. Potem następuje bitwa.

Target Their Flagship!
Zagraj zaraz przed bitwą.
Wybierz jeden swój statek i statek przeciwnika. Rzuć kostką. Jeśli rzuciłeś tyle, ile twój statek ma wartości bojowej lub więcej, statek przeciwnika dostaje trafienie. Twój statek nie bierze udziału w pierwszej rundzie walki.

Temporary Stability
Zagraj w fazie strategii, zanim ktokolwiek wybrał strategię.
Nikt nie może używać kart akcji do następnego Status Phase (oprócz Sabotażu). W dowolnym momencie dowolny gracz może wyrzucić trzy karty akcji, by usunąć tę kartę.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:01, 17 Maj 2012 Zobacz profil autora
Avraxis
Zbir



Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Karty akcji z drugiego dodatku:

Większość działa na Jednostki Mechaniczne/Najemników/Reprezentantów/Flagshipy. Każda z nich ma napisane, że jeśli nie gramy na opcję, na która działa, możemy ją wydać jako odpowiednik 1 Trade Goods (podobnie jak karty polityki, jeśli gramy z polityką na ręce), np. karta Overrun działa tylko, jeśli gramy na czołgi, jeśli gramy bez nich, można ją wydać. UWAGA: karta działa jako 1 trade goods TYLKO wtedy, gdy nie gramy na daną opcję, tak jest napisane na kartach - my się oczywiście możemy umówić inaczej, jeśli chcemy).

A Beacon of Hope
Zagraj na początku bitwy, w której bierze udział twój Flagship.
Każda niemodyfikowana 10, którą wyrzucisz w tej bitwie liczy się jako 2 trafienia.

A Mighty Empire
Zagraj kiedy kupujesz swoją rasową technologię.
Zmniejsz koszt swojej rasowej technologii o 1 za każdy swój punkt zwycięstwa.

Collect Bounty
Zagraj po zniszczeniu wrogiego najemnika w bitwie.
Dostajesz 5 Trade Goods.

Council Disbanded
Zagraj po zagraniu primary ability karty Polityki lub Assembly przez dowolnego gracza.
Obie umiejętności tej karty strategii nie mają efektu.

Counter
Zagraj po wybraniu twojego bodyguarda jako cel wrogiego szpiega.
Zabij tego szpiega.

Geomagnetic Mines
Zagraj na początku bitwy, w której bierze udział Jednostka Mechaniczna przeciwnika.
Zniszcz jedną Jednostkę Mechaniczną przeciwnika.

Ghost Ship
Zagraj jako akcja.
Dostajesz darmowego Destroyera w dowolnym niedomowym systemie z wormholem, w którym nie ma wrogich statków.

Hired Gun
Zagraj jako akcja.
Rekrutuj pierwszego najemnika z talii najemników.

Miraculous Recovery
Zagraj jako akcja.
Wróć jednego ze swoich zabitych reprezentantów do ręki.

Moment of Triumph
Zagraj po zniszczeniu wrogiego Flagshipa lub War Suna w bitwie.
Zdobywasz punkt zwycięstwa.

Moving Speech
Zagraj po odkryciu reprezentantów przez wszystkich graczy.
Tylko Councilorzy mogą głosować w tym głosowaniu.

Overrun
Zagraj na początku bitwy, w której bierze udział twoja Jednostka Mechaniczna.
Zniszcz 1 Ground Force przeciwnika.

Paralyzing Serum
Zagraj po odkryciu swojego reprezentanta-szpiega.
Zabij jednego wrogiego reprezentanta biorącego udział w tym głosowaniu.

Press Charges
Zagraj po wybraniu twojego reprezentanta jako cel wrogiego szpiega.
Żaden gracz, który wybrał szpiega nie może głosować w tym głosowaniu.

Send Proxy
Zagraj, gdy zginie twój reprezentant.
Możesz głosować w tym głosowaniu bez reprezentanta.

Star of Death
Zagraj tuż przed lądowaniem na wybraną planetę w systemie, w którym masz War Suna.?,b v
Zniszcz wszystko, co znajduje się na tej planecie i połóż żeton Radiacji na tej planecie. Ta planeta staje się neutralna.

The Hand that Takes
Zagraj gdy gracz nie zapłaci jednemu ze swoich najemników.
Zniszcz dowolną jednostkę w systemie tego najemnika.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:15, 17 Maj 2012 Zobacz profil autora
Muzyk
Uber Knur



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krypta 69
Płeć: Mężczyzna

Post
do tej godziny to będziemy po małej rozgrzewce. Np osadników, kapitana bomby, czy RAGNARA Very Happy
A jak reszta?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 8:46, 18 Maj 2012 Zobacz profil autora
Muzyk
Uber Knur



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krypta 69
Płeć: Mężczyzna

Post
Nowe technologie z 2 dodatku.
CZERWONE:
DURANIUM ARMOR -
At the end of each round of combat, you may repair 1 of your damaged units in the battle.

ZIELONE:
NEURAL COMPUTION -
Your cost to purchase new Technologies is reduced by 2.

NIEBIESKIE:
GRAVITY DRIVE -
You do not need to roll for your ships when moving out of a Gravity Rift.
If your ship begin their activation in a system adjacemt to a Gravity Rift or Wormhole, you receive +1 movement.

ŻÓŁTE:
TRANSFABRICATION -
You may scuttle units at the start of the Build Units step of your activation.
For each non-Fighter and non-Ground Force unit you scuttle in this way, gain 1 trade good.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 8:34, 29 Sie 2012 Zobacz profil autora
Avraxis
Zbir



Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
DURANIUM ARMOR
Na końcu każdej rundy bitwy możesz naprawić jedną swoją uszkodzoną jednostkę.

NEURAL COMPUTING
Kupujesz technologie za 2 taniej.

GRAVITY DRIVE
Nie musisz rzucać kostkami za swoje statki wylatujące z Gravity Rift.
Twoje statki ruszające się z systemów sąsiadującym z Gravity Rift albo Wormholem mają +1 ruchu.

TRANSFABRICATION
Mozesz sprzedawać jednostki przed budowaniem w swojej turze.
Za każdego nie-Fightera i nie-Ground Force'a, który sprzedasz w ten sposób dostajesz 1 Trade Good.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:34, 03 Wrz 2012 Zobacz profil autora
Muzyk
Uber Knur



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krypta 69
Płeć: Mężczyzna

Post
Ambasadorzy:

$ Legate Erran: Councilor głosy +4. Your cast your votes after all other players have voted.
$ Captain Lassir: Bodyguard głosy +2. If you do not like the result of this vote, place 1 free Dreadnought in a friendly or empty system but you must abstain from all future votes (regardless of Representative).
$ Darktalon Treilla: Spy głosy +0. Assassinate a Representative. If he is killed, you gain votes equal to his Bonus Votes.

technologia rasowa:

Noneuclidean Shielding
Koszt: 4 Resources,
When you use the sustain damage ability of one of your units, it prevents 2 casualties (instead of just 1).

Okręt: Arc Secundus.

*This ship may bombard planets that contain PDS units.
* At the start of each combat round, repair this ship


Post został pochwalony 0 razy
Czw 12:55, 06 Wrz 2012 Zobacz profil autora
Avraxis
Zbir



Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
To są Letnevy, prawda? W sumie, jeśli byś pospisywał to, czego jeszcze nie przetłumaczyłem (polityki i te elementy rasowe, akcje już przetłumaczyłem kiedyś tam), to byłoby szybciej z mojej strony.
Anyway, Letnevy:

Ambasadorzy:
Erran: Swoje głosy oddajesz jako ostatni, po wszystkich innych graczach.
Lassir: Jeśli nie podoba ci się wynik głosowania, dostajesz darmowego Dreadnoughta w swoim lub jakimś pustym systemie. W każdym następnym głosowaniu musisz wstrzymać się od głosu.
Treilla: Zabij reprezentanta. Jeśli ci się to uda, dostajesz jego bonusowe glosy.

Rasowa:
Noneuclidian Shielding
Kiedy używasz sustain damage (ta zdolność dająca statkom dodatkowego hita), chroni ona przed dwoma hitami, zamiast przed jednym.

Rybka
Może bombardować planety z PDS-em. Na początku każdej rundy walki, napraw ten statek.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 14:21, 06 Wrz 2012 Zobacz profil autora
Muzyk
Uber Knur



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krypta 69
Płeć: Mężczyzna

Post
Bo robię małe ściągi o rasach np tak :


Baronia Letnev
(The Barony of Letnev)


Opis: * Przed rozpoczęciem dowolnej rundy Bitwy gwiezdnej albo Inwazji możesz odrzucić 2 żetony towarów, aby twoje statki dostały +1, a twoje siły naziemne +2 do wszystkich rzutów bojowych do końca tej rundy walki.
* Twoje floty mogą zawierać 1 statek więcej niż to wynika z ilości żetonów dowodzenia w twoim Zaopatrzeniu Floty.

Planeta/y:
*Arc Prime: 4/0
*Wren Terra: 2/1

Wymiana dobrami: 1,1

Jednostki początkowe: doki:1
pancerniki:1
niszczyciele:1
transportowce:1
jednostki naziemne:3

Ambasadorzy:
$ Legate Erran: Councilor głosy +4. Swoje głosy oddajesz jako ostatni, po wszystkich innych graczach
$ Captain Lassir: Bodyguard głosy +2. Jeśli nie podoba ci się wynik głosowania, dostajesz darmowego Dreadnoughta w swoim lub jakimś pustym systemie. W każdym następnym głosowaniu musisz wstrzymać się od głosu.
$ Darktalon Treilla: Spy głosy +0. Zabij reprezentanta. Jeśli ci się to uda, dostajesz jego bonusowe glosy.

Generałowie:
Dyplomata:
*Jeśli dyplomata jest na planecie, na którą właśnie mają najechać wrogie siły naziemne, gracz może w kroku „Inwazje” Sekwencji Aktywacji opóźnić inwazję o jedną rundę. Wrogie siły naziemne wracają na statki transportujące. Planeta ochroniona przez dyplomatę nie może zostać ochroniona znowu do końca tej i przez całą następną rundę.
*Flota, której towarzyszy min. jeden dyplomata może poruszać się przez systemy zawierające floty, o ile właściciel floty wyrazi na to zgodę.

Generał:
*Jeśli generał bierze udział w inwazji po stronie atakującego (ląduje wraz z siłami naziemnymi), atakujący może w każdej rundzie walki w inwazji przerzucić do dwóch kości bojowych.
*Pancerniki i Wojenne Słońca bombardujące planetę, na której znajduje się min. jeden generał otrzymują modyfikator -4 od rzutów.
*Podczas inwazji na planetę, na której znajduje się min. jeden generał siły naziemne obrońcy otrzymują modyfikator +1 do wszystkich rzutów bojowych.

Admirał:
*Jeśli admirał bierze udział w bitwie gwiezdnej, jego właściciel rzuca jedną dodatkową kość bojową na statek, na pokładzie którego się znajduje (zatem wojenne słońce rzuca łącznie 4 kości).
*Pancerniki wiozące admirała otrzymuje +1 do ruchu.
*Flota zaatakowana przez flotę zawierającą admirała nie może dokonać odwrotu, jeśli sama nie posiada admirała.

Technologie początkowe:
czerwone: HYLAR V ASSAULT LASER - krążowniki i niszczyciele +1 do rzutów.
niebieski: ANTIMASS DEFLECTORS - twoje statki mogą przelatywać ale niemnogą sie zatrzymywać na polach asteroidów.

Technologie rasowe:
* L4 Disruptors
Koszt: 6 Resources,
Baronowie mają zdolność, którą mogą użyć na początku inwazji na planetę, jeśli zapłacą trade goods. Ta technologia pozwala im użyć tej zdolności bez płacenia.
@ Noneuclidean Shielding
Koszt: 4 Resources,
Kiedy używasz sustain damage (ta zdolność dająca statkom dodatkowego hita), chroni ona przed dwoma hitami, zamiast przed jednym.

Okręt: Arc Secundus.
Sustain Damage, Bombard
*Może bombardować planety z PDS-em.
* Na początku każdej rundy walki, napraw ten statek.
Koszt:10, Battle: 5x2, Move:1, Capacity:2


Post został pochwalony 0 razy
Pią 12:25, 07 Wrz 2012 Zobacz profil autora
Muzyk
Uber Knur



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krypta 69
Płeć: Mężczyzna

Post
Ambasadorzy:
$ Garrus: Councilor +4. If Any player gives you Trade Goods Turing the Bargaining step, gain 1 additional Trade Good from the supply (once per round).
$ Huldran: Councilor+2. When voting, each player who did not receive a Promissory Note must give you 1 Trade Good or abstain from voting.
$ Alrung: Spy/Bodyguard. Assassinate a Representative.

@ Quantum Datahub Node
Koszt: 5 Resources
At the end of the Status Phase, you May trade one of your Strategy Cards with a Strategy Card belonging to one of your trade partners. The other player does not need to agree to this trade.

Okręt:
Wrath of Kenara
Sustain Damage
*When this ship is present, up to two times each combat round, you may spend 1 Trade Good to reroll one of your dice.
Koszt:10, Battle: 7x3, Move:2, Capacity:4.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 8:07, 15 Wrz 2012 Zobacz profil autora
Avraxis
Zbir



Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Garrus: Jeśli którykolwiek z graczy da ci Trade Goods podczas negocjacji w fazie polityki, dostajesz 1 dodatkowy TG z rezerwy (raz na rundę).
Huldran: Podczas głosowania każdy gracz, który nie dostał Promissory Note musi dać ci 1 Trade Good lub wstrzymać się od głosu.
Alrung: Zabij reprezentanta.

Quantum Datahub Node
Na końcu Fazy Strategii możesz wymienić się kartami strategii z jednym ze swoich partnerów handlowych. Tamten gracz nie musi się zgodzić na wymianę.
(UWAGA: tekst oryginalny mówi "status phase", ale w najnowszym FAQ ze stronki producenta jest napisane, że powinno być "strategy phase" i dobrze, bo teraz to ma sens - status phase to ostatnia faza w turze i wymiana strategii nic wtedy nie daje.)

Rybka:
Kiedy jest w bitwie możesz wydać 1 Trade Good, żeby przerzucić jeden rzut kostką, do dwóch razy na rundę walki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Avraxis dnia Nie 19:00, 16 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
Nie 18:47, 16 Wrz 2012 Zobacz profil autora
Muzyk
Uber Knur



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krypta 69
Płeć: Mężczyzna

Post
Federacja Sol

Ambasadorzy:

$ Claire Gibson: Councilor +4. If the Political Card does not resolve the way you votem, you May retrieve one of your Promissory Notes from a player who votem against you.
$ Ronald Wiley: Councilor +3. If you abstain from this vote, gain 2 free Ground Forces on a planet you control.
$ Rev. Hendrickson: Spy, Bodyguard. Assassinate a Representative. If the Representative is a Bodyguard, he is not considered targeted.


@ Spec Ops Training:
Cost: 5 Resources,
Each time you rolla 1 during Invasion Combat, you may reroll the die. You must use the second result.


Okręt: Genesis I
Sustain Damage.
Grand Force on this ship do not count toward its capacity.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 12:29, 28 Wrz 2012 Zobacz profil autora
Avraxis
Zbir



Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

Post
Ambasadorzy:

$ Claire Gibson: Councilor +4. Jeśli glosowanie nie zakończyło się tak, jak ty głosowałeś, możesz odebrać jedną ze swoich Promissory Notes graczowi, który głosował przeciwko tobie.
$ Ronald Wiley: Councilor +3. Jeśli wstrzymasz się od głosowania, dostajesz 2 Ground Force na dowolnej planecie, którą kontrolujesz.
$ Rev. Hendrickson: Spy, Bodyguard. Zabij reprezentanta. Jeśli celem jest Bodyguard, przestaje on być celem.
(Oznacza to, że po prostu szpieg się wycofuje - "ups, ochroniarz, nie ma mnie" - i nie ma żadnych konsekwencji zaatakowania bodyguarda.)

@ Spec Ops Training:
Cost: 5 Resources,
Za każdym razem, kiedy wyrzucisz 1 podczas inwazji, możesz przerzucić. Drugi wynik musisz zaakceptować.


Okręt: Genesis I
Sustain Damage.
Ground Force na tym statku nie liczą się do jego pojemności (capacity)
(Czytaj: nie zajmują miejsca, może przewozić nawet milion GF)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Avraxis dnia Sob 15:47, 13 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
Sob 15:44, 13 Paź 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.tyskapostapokalipsa.fora.pl Strona Główna » Planszówki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin